2015. december 14., hétfő

Adventi koszorúk - 2015-ben

Idén is készültek adventi koszorúk, csak még eddig nem volt időm kirakni őket a blogra. Eddig.
Advent első hétvégéje mozgalmasan telt, társasjátékos rendezvényen vettünk részt mindkét nap. Erre kinéztek anyósék is, akinek immár klasszikussá vált névnapi ajándéka, hogy elkészítem az adventi koszorújukat. Így mindenki jól jár: ő kap valami hasznosat, én élvezem az elkészítést. Idén megkérdeztem a színeket is: fehér-narancssárga. Azonban ebben az évben nem vettem részt a jól megszokott adventi kreatívon, a koszorút egyedül készítettem, így nekem kellett hozzá mindent beszerezni: zöldet, gyertyát. Na az előbbit is csak a véletlennek köszönhetem - megnyírták a szomszéd ház bokrait, a levágott gallyak pedig 2 nap múlva is a bokrok mellett voltak. Ezt szedtem össze. A két nap elég volt, hogy kiderüljön: a levelei nem hullanak annyira, inkább csak megszáradnak. Ideális hát az adventi koszorúra. Gyertyákat viszont nem találtam. Előbb önteni akartam 4 egyformát, de erre már nem volt idő, így dolgoztam abból, ami otthon volt: sima fehér háztartási gyertyák, szalaggal átkötve. Végül ez kerekedett az otthon talált alapanyagok péntek esti felhasználásából. Advent első szombatján átadtuk, így vasárnap már az ebédlőasztalt díszítette.

A mi koszorúnk a hétvége zsúfoltsága miatt csak vasárnap este készült el, szintén rögtönzött gyertyákból: 1 saját öntésű hatalmas, 2 mécsestartó, 1 teamécses. Ez is narancssárga lett köszönhetően a mécsestartóknak és a koszorútartó fém tálcának.
November végén gyertyákat nem, de egy emeletes kínálótálat vettem, így abból adventi asztaldísz készült: pár rövidebb gally, 1 teamécses, fahéjrudak, csillagánizs, parafacsillagok, apró gömbdíszek összevisszaságából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése