2015. június 2., kedd

7-es füzérek

Május elején ünnepeltük a 7 éves házassági évfordulónkat. Ennek alkalmából, valamint a sokat ígért, de eddig mindig elmaradt lakásavatóként tartottunk egy kis összejövetelt, bulit. A terv az volt, hogy az esküvőn használt papír filigránokat és levegőn száradó gyurmából készült díszeket lógatjuk fel mindenhová, kiegészítve lufikkal (egy része szintén az esküvői lufis játékról maradt), valamint színes 7-es füzérekkel.

A füzérhez a 7-eseket katalóguscédulákból vágtam ki, ami tökéletes füzéralapanyag, mert 
  • színes mindkét oldala
  • nem olyan vastag, hogy nehéz legyen vágni,
    de elég vastag ahhoz, hogy legyen tartása
  • alapból fel van darabolva, nem kell méretre vágni
  • pont ideális méretű egy füzérelemhez
  • újrahasznosított alapanyag
  • úgyis van belőle otthon sok (csak épp nem találtam, így Férj pótolta a készletet)
A kivágott füzérelemeket 2 helyen kilyukasztottam, majd fehér ajándékkötöző-szalagra fűztem (szintén az  esküvői dekorból maradt), majd kötöztük könyvespolc alá, könyvespolcok közé és az előszobában, a fejünk fölé.
Végül nem csak a hetesekből, hanem a leeső elemekből is fűztem füzéreket, a lyukasztáskor keletkező konfettiket pedig lufikba szórtuk. Szóval a katalóguscédulának alig volt olyan része, amit nem használtam volna fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése