2011. január 27., csütörtök

Régi - új fűszerpolc

Azaz újabb lomtalanított bútor a lakásunkban, ahol egy csillárt és egy minikomódot leszámítva csak olyan bútorok találhatók, amik másoknak már nem kellettek.
Ez is ilyen: Férj szüleinek lépcsőházába rendszeresen pakolnak ki mindenféle nekik-már-nem-kell-dolgokat. Onnan származnak a dekorációs cég papírjai, a rádió, és most ez a fűszerpolc is.
Végleges helyét a konyhafalon találta meg - viszonylag hamar (kb. 1 hónap hányódás után).
A polcán pedig van:
 - kézi szedésű meggyszár- és  csipkebogyótea
 - világítótornyos cukortartó (ami elköltözött a másik konyhai polcról)
 - világítótornyos sószóró
Ezt Rügen szigetén vettük, nyáron, Németországban. Volt egy piros testvére is, de sajnos ő nem bírta az utazást és összetört.
 - fémdobozban gyümölcs- és fekete teák.

A fűszerpolccal egy 5 literes pezsgő faládáját is kidobták, abban kazettákat tárolunk.

5 megjegyzés:

  1. Nézz be hozzám, meglepim van!

    VálaszTörlés
  2. Szia, Kilike révén találtam ide és nagyon megérte, meg is dicsértem, hogy neked adta azt a meglepit;)
    Én is nagyon szeretem a világítótornyokat, van néhány hímzésmintám a témában, ha érdekel:)

    VálaszTörlés
  3. Én is Kilikétől jöttem! Eggyel több dolog, amiért hálás vagyok neki.... idevezetett. Sok jó olvasnivalóra kaptam ötletet! Jövök máskor is! Erika

    VálaszTörlés
  4. Úgy látszik a jelszó: Kilike. Ugyanis én is tőle jöttem. S jó itt.
    Vajon Jean-Pierre Abraham naplóját a világítótoronyból ismered-e? Sajnos csak részletek jelentek meg belőle magyarul, de varázslatos. www.litera.hu/netnaplo/arman

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm, mindenkinek!
    Ilinek a díjat, Marywolfnak a felajánlott hímzésmintákat, Erikának ajánlom a moly.hu-t. És Ilona, köszönöm, már hallottam róla, a tornyos könyvek polcára már fel is került a molyon, kicsit utánaolvastam, és eldöntöttem, hogy szeretném majd elolvasni.

    VálaszTörlés