2011. február 1., kedd

A blog hatása

Már egy ideje tervezem ezt a bejegyzést megírni, aztán a tegnapi nap eseményei felgyorsították ezt a folyamatot.
Úgyhogy, íme:
Megkaptam életem első blogdíját! Köszönöm, Ili!
És 4 kommentet kaptam 1 bejegyzéshez, ami rekord!

Azt tudtam, hogy pár ismerős olvassa a blogot, hiszen volt aki emlegette, anyukám pedig az alapján főzött, ami receptet felraktam, valamint kaptam tőle mérleg-hozzájárulást, mivel elege lett abból, hogy csak mérőedényem van, és lekváralapanyagokat bolti mérlegeken mérem le ;-) De ennél több nem nagyon volt, így a szülinapi nyereményjáték után megírtam az én-is-csak-halmozom-az-elektronikus-szemetet bejegyzést. Aztán nemrég lett még egy rendszeres olvasóm, akit eddig nem ismertem, most pedig a díj. Szóval, köszönöm!

[Hamarost eleget is teszek a feltételeknek, ígérem! És igyekszem nem egy hét alatt közzétenni egy bejegyzést, ami az átlagtempó mostanában...]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése