2011. február 2., szerda

Nemezgolyók

Lifegő, csörgő nemezgolyók, azaz az új kedvenc fülbevalóm.

A karácsonyi kreatívról maradt néhány fülbevaló-akasztó, amiből én is kaptam, így a katalógusszekrény Félkész ékszerek fiókjában várakozó 2 nemezgolyóbis kikerülhetett onnan.
Egy jó-lesz-még-valamire drótdarabra ráhúztam mindkét nemezgolyót (nem volt egyszerű, kissé keményre gyúrtam a labdákat), egyforma hosszúra vágtam a drótdarabokat, aztán fogókkal kampóssá tettem a végüket, hogy ne csússzon le a drótról, és rá tudjam rögzíteni az akasztóra. Ezzel kész is lett egy új fülbevaló, ami könnyű, így egy hosszú nap végén sem bántja a fülemet, és viccesen lifeg-himbálódzik-csilingel a fülemben.
Mostanában megszerettem ugyanis a hosszabb drótdarab végén ülő füldíszeket. Ezeknél a golyóbisoknál még praktikus is, hogy lentebb, bőven a nyakamban himbálóznak, mivel így nem ütődnek nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése