2009. április 22., szerda

Ajándék


Már néhány napja Férj észrevett az egyik licitálós oldalon egy világítótornyos bögrekészletet. Gondolkoztam, szenvedtem, kell ez nekem, van már elég... Tetszett a készlet, mert torony volt a bögréken, meg jó kis fém állványon volt, de mégsem... Így végül azt döntöttük, döntöttem, hogy nem vesszük meg ezt a készletet, majd veszünk mi, ha olyan helyen járunk, vagy meglátunk valami tornyosat.
Erre tegnap délután kaptam egy világítótornyos bögrét! Az egyik ismerősünk még rég vette, ha nála voltunk mindig ebből ittam. Tegnap este is félretették nekem (mivel késtem a megbeszélésről), aztán az este végén nekem adta! Köszönöm! (Képet majd mellékelek, ha lesz róla. - Már van!)
Erről eszembe jutott az, hogy sokszor sok mindent kérünk és szeretnénk. Konkrét elképzelésink vannak, kész terveket állítunk Isten elé. Aztán nem azt vagy nem úgy kapjuk, ahogy elképzeltük, hanem sokszor sokkal jobbat. De először lehet, hogy leragadunk ott, hogy más meg nem akkor... De az annyira jó, amikor rádöbbenünk, hogy amit kaptunk sokkal jobb, mint a mi emberi terveink!
Nálam azért nem ez volt a tornyoknál, de én is szebb bögrét kaptam, mint amit szerettem volna :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése