2009. április 17., péntek

Michael Powell világítótornyai



Michael Powell egyik mintája volt az egyik első keresztszemes hímzésem. Aztán megtaláltam mini sorozatából a világítótornyokat - több se kellett nekem: tűt ragadtam és kihímeztem. Így már egyben látható mindhárom tornya. Alig várják, hogy keretbe és falra kerülhessenek!
Főleg vonaton és egyéb tömegközlekedési eszközökön készültek (HÉV, villamos) kíváncsi tekintetek kereszttüzében. Általában csodálkozó tekintetek kapok az összecsukható olló, az előre levágott hímzőfonalak, a kilyukasztott katalóguscédula - amin az egyes színek és a hozzá tartozó kódok láthatók - a filmes doboz és a mindezeket tartalmazó fémdoboz láttán.
Legfutoljára a mini 2-őt hímeztem (kék sámlin fotózva), az tegnap este készült el, még meleg :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése