2010. február 25., csütörtök

Blogszülinap

1 éves blogszülinap 2010. március 4-én.

Majdnem 1 évvel ezelőtt indítottam ezt a blogot. Főként a kreatív alkotások rendszerezésére és világítótornyaink publikálására használom. És Férj fényezésére :-) De nincs szükség a fényezésre, elég hihetetlen és szuper enélkül is.
Azóta folyamatosan tanulom a web2-t: rákattantam a Facebook-on a Farmville-re, "szakmai" blogot is indítottam (bár ez egy online kurzus házi feladata) és próbáltam a világítótornyokat külön blogban feltüntetni, de néha itt is ritkák a bejegyzések, úgyhogy csak 1 magánblogot írok.

A szülinap alkalmából játékot hirdetek:
1) hagyj egy kommentet ennél a bejegyzésnél, és
2) írd meg benne, mi a véleményed a blogról, és
3) ha van, írd meg melyik a kedvenc bejegyzésed.

A nyeremény még maradjon titok.

1 megjegyzés:

  1. Kedves blogger,

    Nagyon jó a blog, naponta többször is ránézek. Különösen a férjes bejegyzések tetszenek, azokból lehetne kicsit több. Szép a sok torony.

    Sokat gondolkoztam, nekem ez a két bejegyzés tetszik nagyon:

    http://kreativsagok.blogspot.com/2009/03/vilagitotornyos-plakatok.html
    http://kreativsagok.blogspot.com/2009/09/tegnap.html

    Mivel kettőt írtam, ezért gondolom kétszeres eséllyel nyerhetek a sorsoláson.

    Csak így tovább :)

    <3

    Szeretettel,
    Férj

    VálaszTörlés