2010. december 16., csütörtök

Kukoricacsuhéból edényalátét

Még régebben kaptam kukoricacsuhét, amiből kötelet fontam, ezt pedig edényalátétté varrtam össze - a vonaton. Munkatársam kapta névnapjára, akitől az idei csuhék származnak. Kép nincs, mert tegnap készült a vonatúton, és este nem volt otthon a fotógép...
Először spárgából varrtam ilyen edényfélét, aztán sodort kukoricacsuhéból a Praktika leírása alapján, majd rafiakötegből a Múzeumok Majálisán, de készült már sásból is a nászúton. Kezdetben cérnával varrtam össze, de a most készültet már rafiával, mivel az jobban illik színben a kukoricacsuhéhoz.
Amit még tervezek a csuhéból:
 - valamilyen fület készíteni rá, hogy kosárféle legyen
 - vagy világítótorony alakúra varrni
 - kipróbálni a sodratból a szövött edény készítését (kosár leírása: http://csuhe.hu/kosar.htm)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése