2011. december 19., hétfő

Levegőn száradó gyurmából

Már írtam itt a blogon a levegőn száradó gyurmából készíthető hamis mézeskalácsról, de az idei adventi kreatívra ennek továbbfejlesztésével készültünk.
Ezúttal fehér gyurmát vettünk, ezt nyújtottam és készültek belőle a mindenféle formák: szögletes, kerek, négyzet, téglalap, ovális, rombusz, tömör, lyukas, spirális, csavarodó... Aztán a kreatívon nem festette őket senki, a filcvirágok volt idén a sláger, de egyik este nekiálltam alkotni belőlük.
Akrilfestékkel lefestettem, amire aztán színes pöttyök kerültek - két különböző színben a két oldalán, végül lelakkoztam. Mivel épp repesztőlakk került a kezembe, azzal. Így azonban egy újabb medál elkészültét is elindítottam. Ugyanis lekentem egy másik alapot lakkal, és erre került a zöld festék, ami aztán szépen megrepedezett, íme:
A zöld további dekorálásra még vár azért.

Az eredetileg festett medál barna alapon zöld és kék pöttyöket, valamint barna kalapgumit kapott, így nem szükséges rá kapocs, mégsem túl hosszú, de könnyű felvenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése