2014. november 5., szerda

1 főzés, 2 fogás, 3 ebéd

Újabb bejegyzés, amit csak azért írok, hogy ne felejtsem el.
Volt a hűtőben leveszöldség, egy kis maradék mustár az üveg alján, így ebből főztem valamit - Gyereketetős Virág hamis vadasa alapján. Így először fordult elő, hogy a tűzhelyem mind a 4 égőjét, és mind a 4 fazekam egyszerre használtam.
  1. A csontos húst odaraktam főni. Jól bezöldségeztem: fehér- és sok sárgarépa, zeller, karalábé, petrezselyem- és zellerzöld, majd került bele só és bors is. (3 literes fazék)
  2. Kb. fél kg csirkemellszélt odaraktam pirulni. Mikor már levet eresztett, beleraktam az apróra vágott 1 fej vöröshagymát, majd kevés sót. A mustáros üveget kiöblítettem vízzel és a húsra öntöttem. (1 literes fazék)
  3. Főztem cérnametéltet a leveshez. (másik 1 literes fazék)
  4. Főztem csavartcső tésztát a szószós húsnak. (5 literes fazék)
  5. A kész levesből kiszedtem a zöldségeket, zöld leveleket, valamint egy kevés levet. Botmixerrel pürésítettem. (újra az egyik 1 literes fazék, a tésztafőzős)
  6. A pürét a húsra öntöttem, összekevertem, tettem bele kevés borókabogyót, és még főztem egy kicsit.
Finom lett, csak az összes fazekamat összekoszoltam vele...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése