2016. szeptember 29., csütörtök

Szülinapi szappanfőzés

Augusztus végén a szülinapon egy vasárnapra esett. Bizonyos furcsa jelek* után rájöttem, hogy a Férj által szülinapi buliként emlegetett esemény nem azt jelenti, hogy valahogy ünneplünk kettesben. Nem, ez valami más lesz.
Aztán becsöngettek. Megjött egy ismerős, hatalmas kosárral és kiderült, hogy szappant fogunk főzni. Később jöttek többen is, összegyűltünk, kitaláltunk, szagolgattunk. Végül vörös agyaggal színezett, fahéjas szappan készült.
Természetesen világítótorony formájú is.


Volt torta is, meg kaptam mindenféle apróságot, és ismét kiderült, hogy remek Férjem van. Nem csak meglepetés, hanem kézműves szülinapot szervez nekem.
* az árulkodó jelek:
Szombaton nyugis napot tartottunk, elmentünk sétálni, meg egy közeli cukrászdába sütizni, fagyizni. Nézegettük a tortadíszeket, tortákat, Férj rákérdezett, hogy melyiket is szeretem, az Esterházyt?
Férj leürítette az étkezőasztalt, és láthatóan nem csinált semmit és nem kezdett bele semmibe, és engem sem kérdezgetett, hogy mit is csinálunk délután. Csak hagyta, hogy matassak a varrógéppel, ő pedig olvasott. Aztán befutott egy telefon, amire ez volt Férj reakciója: nem baj, a többiek is később jönnek. És amikor már nem titkolt semmit, akkor nasikat kezdett kirakni müzlis tálakba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése