2009. június 8., hétfő

Múzeumok Majálisa

Legelőször 3 éve voltunk a Múzeumok Majálisán, de az annyira jó volt, hogy azóta minden évben visszatérünk - lehetőleg minél több időre. Tavaly azon a hétvégén, szombaton jöttünk haza a nászútról, de vasárnap már a Múzeumkertben voltunk. Így mindkét nap találkoztunk a fertőhomoki polgármesterrel ;-)
Idén is kimentünk, és annak rendje és módja szerint alkottam.
1.) rézdrótból karkötőt a százhalombattai "Matrica" Múzeum és Régészeti Park standjánál:2.) gótikus üvegablakot a Történelmi Játszó Téren:

3.) mini tarsolyt a Szent István Király Múzeum - Székesfehérvár standjánál:

4.) üvegfestett világítótornyos mécsestartót bébiételes üvegből:
5.) kis könyvet kötöttem a Magyar Levéltárosok Egyesülete sátrában:
6.) Gipsz képet dekuztam, festettem és antikoltam:

Sőt hangfelvétel is készült rólunk a Rádiónál a harmincas évek stílusában :-)

Tavaly anyut csábítottuk ki a rendezvényre, idén pedig újabb 3 barátunkat - nekik is tetszett, ők is rajongók lettek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése