2010. június 8., kedd

1 csomag szalvéta meg 1 könyv

Örömök a tegnapi nap során, amiért hálás lehetek:
Kaptam az egyik munkatársamtól egy csomag világítótornyos szalvétát! Ennek nagyon örültem: lesz belőle mindenféle dekuzott dolog!
Este pedig megkaptam az Avonlea Krónikák 2. részét Férjtől! Már teljesen letettem róla, hogy az előrendelt könyv megérkezik, mivel a Könyvfesztiválon azt mondták, hogy nem fér bele a kiadó keretébe, mivel most épp vámpíros könyveket adnak ki. De megvették Montgomery teljes életművét, úgyhogy meg fog jelenni. De már a 2009-es könyvhéten is karácsonyra ígérték, akkor nem jelent meg, csak előrendelhető volt november óta. Még esküvői vagy szülinapi könyvutalvány elköltése végett előrendeltük ezt a könyvet, de előbb járt le az utalvány... Aztán a Könyvhéten a kiadónál nem láttam semmi Montgomeryt, erre tegnap megkaptam a könyvet! Éljen! Köszi Férj!
Az egyik történetet évekkel ezelőtt elkezdtem fordítani, úgyhogy előbb fordítást bejezni, azt a történetet csak utána olvasni. De nem ez az egyetlen ismerős történet, mivel Férj is fordított belőle korábban fejezeteteket meglepetés gyanánt :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése