2011. március 1., kedd

Névnapi reggeli

Bejárta már a blogvilágot a valentin nap reggelére ajánlott tükörtöjás [magyarul először], hogy február utolsó hétvégéjén a lakásunkban landoljon névnapi reggeliként.

De szokásomhoz híven nem követtem teljesen az előírásokat:
  • Mivel nem találtam csak kicsi szív formát, így a szelet kenyérbe 3 kisebb szívet lyukasztottam, ebbe osztottam el az 1 tojást, így lett 2 fehér, 1 sárga szívem.
  • Elhagytam alóla a vajat (jó a serpenyő) és a sót (nem szoktam túl sósan főzni).
És egy kicsit tovább is gondoltam:
  • A kivágott szíveket nem csak a kész kenyér mellé lehetne rakni, hanem tojásba forgatva, bundáskenyérszerűen, de nulla zsiradékkal megsütni.
  • A kész kenyeret megszórni pirosparikával (esetleg valamilyen mintában). Ketchuppal majdnem rajzoltam is rá.
  • A tojásokat nem csak csorgatni, hanem előre felverni, összekeverni kicsit, és feltuningolni fűszerekkel, sajttal.
És a képen a világítótornyos tálca világítótornya is látszik, így a bejegyzés megkapja a világítótorony_hasznos címkét is. :-)

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése