2012. május 31., csütörtök

Szükségszósz

Hirtelen ez lett a neve annak a szósznak, amit a z otthoni maradékokból hirtelen összedobtam. Volt otthon:
  • fagyasztásból felengedett maradék húsvéti sonka
  • kevés tubusos sajtkrém (kb. 1 ek.)
  • kifőtt tészta
Viszont nem volt otthon tej, így besamelt, és carbonara spagettit nem tudtam készíteni, csak valami hasonlót. Kicsit megsütöttem a sonkakockákat, majd pici vizet öntöttem alá, erre szórtam lisztet, amit kicsit megpirítottam, felöntöttem vízzel és belekevertem a sajtot. Fűszerként a végén ment még bele bazsalikom és oregano. kb. 5 perc alatt kész is lett.
A végeredmény egész jó és ehető lett, a sajttól pedig nagyon finom volt a szósz, úgyhogy készül még majd ilyen - többféle sajtból, sonka nélkül is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése