2012. július 23., hétfő

Manósipka és dárdacsat

Még a nemezelt fényképezőgéptokkal egy időben kezdtem el egy nemez csat készítését. A foglalkozásvezető javaslatára hengeres alak készült, amit belülről mindenféle színűre raktunk össze és nemezeltünk, ezt karikákra vágva varrtam volna a csatra. Aztán annyira kemény és jó alakú lett, hogy nem volt kedvem a bizonytalanhoz, maradtam a biztosnál, és egy az egyben rögzítettem a hengert egy franciacsat-alapra. Ebből lett a dárdacsat.
Aztán belefutottam még egy nemezelésbe valamelyik hétvégén, így ott elkészült egy hasonló henger, csak kisebben. Ezt azonban már feldaraboltam: a középső, legnagyobb részből készült egy medál, míg a 2 végét fellógatva manósipka fülbevalóm lett.
A képen épp a dárdacsat és egy fél manósipka látszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése