2012. július 26., csütörtök

Rakott krumpli kicsit másként

Avagy újabb gyorsan összedobható ebéd. Rövid nyaralásból jöttünk haza, így megint csak abból gazdálkodtam, ami otthon volt, de a hirtelenjében összedobott, talán leginkább rakott krumplira emlékeztető étel nagyon finom lett!
Amiből kiindultam:
  • 3-4 szem nagyobb krumpli
  • 1 közepes méretű cukkini
  • 1 fej vöröshagyma
  • kevés kolbász (3-5 cm hosszú volt összesen, kb. ennyi szelet is lett belőle)
  • kb. 10 dkg sajt
Megpucoltam pár szem krumplit, majd karikára vágtam őket.
Egy mélyebb tepsi aljára halmoztam, sóztam és felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje.
Betoltam a sütőbe és kb. addig sütöttem/főztem, amíg nagyjából megpuhult.
A víz nagy részét leöntöttem róla, majd cukkinit kockáztam hozzá, kolbászt és hagymát karikáztam rá, és sajtot csíkoztam a tetejére.
Nem akarok gasztrobloggerként feltűnni és újra alkotok ám, bár egy része félkész, másik része pedig ajándék lesz, így hamarosan visszatérek az eredeti címhez és tematikához, mutatok hagyományos értelemben vett kreatívságot is, nem csak a konyhai bejegyzéseket szaporítom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése