2012. július 5., csütörtök

Felemás iga

avagy a virsli és a lestyán találkozása.

Valami gyorsat akartam főzni a következő napok ebédjére, így tegnap este is maradtam a jól bevált tészta+szósz kombinációnál. Paradicsomos és milánói szószt túl sokat ettem az utóbbi időben - na meg a hűtőt is kinyitottam, így sajtos - tejfölös - virslis verzió készült. Ehhez tömlős sajtot kinyomtam a fazékba, felöntöttem és elkevertem vízzel, karikáztam bele virslit és tettem még hozzá tejfölt, keményítővel pedig besűrítettem. Fűszerként került bele só, újhagyma karikára vágva, valamint lestyán. Ez utóbbi tasakja kissé meglódult, úgyhogy gyakorlatilag csak ezt érezni benne, de finommá és különlegessé tette a mai ebédemet.
Viszont jó lenne egyszer végre eljutni oda, hogy receptet pontosan követve (!) főzzek, ez eddig még nem sikerült...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése