2013. október 29., kedd

Ha szombaton dolgozom

... akkor ritkábban jár a vonat, így több időm van a munkaidő és a vonat között. Ha pedig több időm van, akkor tudok gallyakat szedni.
A nyári viharok óta tervben volt egy borzas, gallyakból ragasztott koszorúalap. Az egyik szombaton volt időm gallyakat szedni, így annyi faágat szedtem, hogy 3 koszorúalap is készült.

Az első, legnagyobbnál kb. hatszög alapot készítettem. Erre ragasztottam folyamatosan a további gallyakat, forgatva az alapot, hogy nagyjából egyformán legyenek. Ha elakadtam Férj segített :-)
Az utolsó, legkisebb koszorúnál négyzet volt az alap, majd ezt kerekítettem és borzosítottam. De az eredménynél nem látni az alap különbözőségét.
Ha a három koszorút egymásra helyeztem, egy kissé keskenyedő halmot kaptam, aminek közepébe befőttesüveget téve akár mécsestartó is lehetne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése