2014. június 4., szerda

Zsákok 2. - Virágokkal

A tippelésre varrt zsákok nagyobb része lányoknak készült, ahol szabadon felhasználhattam a csipkéimet, szalagjaimat, kiélhettem virágmániámat. Ez utóbbiból többféle született. Van, amelyiket végig varrógéppel varrtam, van, ahol kevertem a technikákat és a géppel varrott szár és levelek mellé horgolt virágot öltögettem kézzel.

A horgolt virágok közül a fehér a jól ismert japán virág átalakítása, míg a lila nem is virág, hanem igazából csillag. Ezt az kapja, akitől megtanultam horgolni - újra és felnőtt fejjel.
A Facebookon ennek a horgolt virágosnak lett a legnagyobb sikere. Ugyanis kiraktam a kisebb zsákok csoportképét, jelölve, tagelve, hogy melyik zsák kié, valamint a nyertesnek lehetőséget ajánlva, hogy választhat díszítést a nyereményére. Aztán nem csak ő, hanem többek is elkezdtek választani dekorációt...


A csigavirágos Siptár ihletettségű. Azt annak az ismerősömnek varrtam, akivel ha találkozom, akkor az egy egyikünkön, vagy mindkettőnkön Siptár póló/szoknya/nadrág/ruha van.
A mintát ceruzával előrajzoltam, majd a virágok "hímzéséhez" a varrógép sima egyenes öltését használtam, gyakran megállva, folyamatosan forgatva az anyagot. Hogy jobban látszódjon, erősebb legyen, többször is végigmentem ugyanazon a szakaszon.

 A sárga pamutcsipke-szalagot turiban szereztem, jóóóó sooook és szép, így zsákra is került belőle.

A nyereményre végül ezekből a díszekből, azaz a csipkéből és a virágokból készült a díszítés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése