2014. június 2., hétfő

Bagolypárna

Születésnapra ajándék is jár. Az ajándék pedig nálam kézzel készült. Főleg, ha az ajándékozott ezt igényli is. Mostanában, hogy nálunk van egy varrógép, pedig szívesen készítem az ajándékot ezzel.
Így készült el a bagolypárna.

Mivel rengeteg minta van a neten, nem azokat használtam, hanem terveztem egy sajátot.
  1. Kb. így nézzen ki.
  2. Kb. ilyen alakot rajzoljak a félbehajtott anyagra.
  3. Valahogy így záródjon.
A párnának előbb a belseje készült el, szivaccsal töltve, majd a mosható huzata, kockás anyagokkal baglyasítva. Az alap sima lepedővászon, a barna egy szoknyám, a fekete egy felső maradéka, a piros Tilda-maradvány.
A színes rátéteket sűrű és sok cikkcakk-öltéssel varrtam fel, így szegni sem kellett.
Az apró terv mellett eredeti méretben, papíron csak maga a párna szabásmintája van meg. A szárnyakat és a szemeket, orrot, csak az anyagra rajzoltam, így pontosan ugyanilyen párja nem lesz.A szivacstörmelékkel töltött belső párnát lezártam. A külső huzatra nem gombokat varrtam, hanem hátul átlapólós, azaz részben fedi egymást a két réteg anyag, így záródik. (Talán a terven látszik, hogyan.) Így mosható a huzat, és akár át is öltözhet Bagoly úrfi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése