2014. szeptember 26., péntek

CD csomagolása

Ez a bejegyzés mehetne akár a szakmázós blogba is, mert a munkahelyemen tettem rendbe sok-sok CD-t, és akkor csomagoltam be a tok nélkülieket így.


  1. Fogtam egy A/4-es lapot
  2. Nagyjából a közepére, de az egyik rövidebb oldal felé eltolva ráhelyeztem a CD-t. A CD-re ráhajtottam a lap mindkét hosszabbik odalát, majd a rövidebb oldallal párhuzamosan a hajtásig bevágtam a lapot.
  3. Ráhajtottam a CD-re a hosszabb oldalakat, majd ráhajtottam a lap bevágás nélküli felét a CD-re. Ekkor már nagyjából kialakult a tasak, de még nincsen teteje.
  4. A tasakra ráhajtottam a bevágott rövidebb oldalt.
  5. Hogy a tasak bezárva maradjon, a két kilógó fület meghajtottam.
  6. Végül a füleket a tasak két rétege közé illesztettem.
Kész!
Én tok nélküli CD-ket csomagoltam most így, de akár bármilyen kerek tárgyat, például poháralátétet csomagolhatunk ebben a formában. Persze akkor a sima fehér lapot díszesebb csomagolópapírra cserélhetjük.
Sőt Gyereketetős Virág papír CD tokba csomagolt süteményét is megfordíthatjuk, és akár sütit, azaz házi kekszet is csomagolhatunk így.
Sőt nem is kell kereknek lennie a annak a csomagolandó tárgynak, elég, ha lapos. Például pár teafiltert, vagy egy kedves levelet, kuponokat, színház- vagy mozijegyeket is tehetünk a tasakba.
Sok kis tasak, fellógatva = adventi naptár :-)
Szabad felhasználásra fel!
Kommentben várom a további ötleteket a hasznosításra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése