2014. szeptember 18., csütörtök

Vaj

Már egyszer áttekintettem a konyhai világítótornyokat, most ez a sorozat bővül egy újabb elemmel, a világítótornyos vajjal.


Szeretjük a vajat. Finom és önmagában is ehető kenyérrel vagy kaláccsal, nem is kell rá semmi feltét. Viszont nehéz kenni. Így sokáig csak nagyon ritkán ettük. Ha csak étkezés előtt vettem ki a hűtőből, nem lehetett kenni, csak vágni, előbb szakadt el a papírja, mint lett vajas a szelet kalácsom. Ha meg korábban kivettem, elfelejtettem enni belőle. Sehogy sem volt ez jó.
A megoldást az hozta el, amikor egy ismerősnél láttuk, hogy a vajat hűtőn kívül tartják. Így megolvad annyira, hogy kenhető lesz. (Nagy melegben, nyáron meg úgyis elég a hűtőből kivett vajnak az a pár perc, amíg megterítünk.) Azóta gyakrabban eszünk mi is vajat.
A kedvencünk, mert finom és ár-érték arányban a legjobb, egy világítótornyos vaj lett. Nem csak világítótornyos papírba csomagolták, hanem még a vajon is van egy dombornyomott világítótorony! Mintha nekem találták volna ki :-)

A márka azóta tovább bővült, és már szeletelt sajtot is lehet kapni világítótoronnyal díszített csomagolásban. Lassan mindent ellepnek a világítótornyok - a lakásunkon kívül is.

2 megjegyzés:

  1. Én is régóta ezt a fajta vajat veszem, sőt most vettem észre a Sparban egy azt hiszem Odina márkájú jódozott sót is nagyon szép világítótornyos dobozban, ha már a konyhai kellékekről van szó:) Üdvözlettel: Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ildikó!
      Köszönöm! Megnézem majd azt a sót.

      Törlés