2014. december 11., csütörtök

Büszkeség és balítélet - levendulazsák

Mielőtt a nyáron visszaadtam a varrógépet, az utolsó délutánon még kis apróságokat varrtam. Nagy dologba nem kezdhettem bele, mert bármikor csöngethettek, hogy viszik a gépet, így folytattam a zsákvarrást, valamint akkor varrtam két levendulazsákot is. Olyan trapézos-sarkánál fellógatósat. Az egyik pöttyös, azt hamar megtöltöttem, összevarrtam, már régóta lóg egy szekrényfogantyúról. A másik azonban egyszínű, így befejezésre, hímzésre várt. Eddig.
A mintához az ihletet a Büszkeség és balítélet rövid változatának DVD-tokja adta. A filmből a BBC 5 részes verzióját szeretem, de sajnos csak a rövid verzió van meg, így legutóbb azt néztem meg. S ha már kezembe került a film és a tok, megláttam rajta a mintát. Megtetszett, így ez került az addig üres levendulazsákra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése