2014. december 13., szombat

Hópehely

... az n+1-edik, ami rögtön kettő, de a Telenor támogatásával.

A minta ugyanis a Telenor aktuális reklámjának felhasználásával készült. A telefonok annyira nem fogtak meg, de a papírt  díszítő hópihék, annál inkább. Átültettem hát kockás papírra, azaz keresztszemes mintának.

Régebben sok mintát rajzoltam így, de mostanában már nem utazom annyit, kevesebb az időm. Most épp a dokinál vártam a soromra, mivel engem is elkapott a megfázás, valami vírussal tetézve. De ha már várnom kellett, hasznosan töltöttem. 

(A minta középső szemét csak könnyebb hímezhetőség miatt emeltem ki feketével, ugyanolyan mint a többi.)

A minta letöltését nem tudtam rendesen megoldani, de szívesen elküldöm PDF-ben, ha valaki kéri.

Ha felhasználjátok a mintát, kérlek jelezzétek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése