2015. január 15., csütörtök

Gombhoz-a-kabátot saláta

Vettünk aszalt paradicsomot, mert nem emlékszem arra, hogy ettem volna, és több helyen olvastam már, hogy finom. Ha pedig már ott volt, akkor együk is meg. Úgyhogy vettem hozzá még zöldséget, és ez lett a tegnapi finom salátavacsoránk. Ez pedig egy emlékeztető bejegyzés, hogy gyakrabban együnk ilyeneket.

Hozzávalók, 2 személyre:
  • 1/2 doboz szárított paradicsom olajban (száraz töltő tömege: 100 g, nettó tömege: 200 g); én beleraktam a teljes dobozt, de így kissé túl olajos lett, a paradicsomnak pedig olyan intenzív az íze, hogy elég a fél doboz
  • 1 zacskó bébi spenót megmosva és összetépkedve (80 g volt a zacskóban)
  • 2-3 szem friss paradicsom összevágva
  • 1 főtt tojás feldarabolva
Öntet: a dobozos aszalt paradicsom olajának fele

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése