2015. január 22., csütörtök

Cukorkaszínekből cukorspárgával

  Az alábbi füzér egy kerek érdekes házassági évfordulóra készült.

Katalóguscédulákra megrajzoltam a betűket, számokat és a szíveket, kivágtam, majd miután mindegyikre 2 lyukat lyukasztottam, spárgára fűztem. Nem mértem pontosan, csak próbáltam minél jobban kitöltetni a cédulát, így a tervezéstől a felfűzésig kb. 10 perc volt.
Mivel a felirat könnyen személyre szabható és változtatható*, hasonlóan készülhet dekoráció valamely jeles alkalomra:
  • évszakköszöntő:
    • Itt a tavasz! + virágok, levelek, tulipán...
    • Itt a nyár! + napocska (olyan igazi, gyerekek által rajzolt, sugaras), kagyló, vasmacska...
    • Itt az ősz! + termések: gesztenye, makk; levelek; esernyő, esetleg felhők...
    • Itt a tél! + hópehely, kesztyű, pomponos sapka, szánkó, korcsolya...
  • karácsony: Boldog karácsonyt! + fenyőfa, gömb, magyallevél, masnis csomag...
  • születésnap: Boldog születésnapot! + gyertyák (akár annyi, ahány éves lett), masnis csomag (akár a karácsonyi); a számok, ahány éves lett...
  • Valentin nap, házassági évforduló: te [szív] én
  • vidámító meglepetés: 
    • Örülök, hogy itt vagy!
    • Jó reggelt! 
    • Üdv itthon!
    • ...
  • Gratulálok! / Gratulálunk!
  • Jó utat! + bőrönd, ország- vagy települészászló, jellegzetes épület, a hely neve...
  • Éljen nyaralunk! + bőrönd, ország- vagy települészászló, jellegzetes épület, a hely neve...- ezeket akár naponta tépkedhetjük is, így visszaszámlálónak használható
  • felirat az egyes helyiségek ajtajára: konyha, fürdő...
Fűzhetjük spárgára, maradék szalagra, rafiára, ajándékkötöző szalagra...
Rögzíthetjük szögekre kötözve, celluxolva az ajtóra, ablakkeretre, szerkény oldalára vagy elejére...
Ha pedig nincs hely vízszintesen, akár függőlegesen is futhat a felirat.

*Bár már a 6 év, 8 hónap, 20 napnál járunk nem, nem cseréljük naponta.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése