2015. május 26., kedd

Mi, szemüvegesek

Szemüveges vagyok én is, Férj is. A szemüvegek karbantartása nálam sokáig kimerült abban, hogy kendővel áttöröltem, valamint eső és nagy paca esetén langyos vízzel lemostam, majd szárazra töröltem. Az alábbi módszert Férjtől tanultam:
  • ablak mellé, nagy fénynél leül egy asztalhoz
  • előtte 1 db papírtörlő, kiterítve,
    valamint fogpiszkálók
  • tartalék / régi szemüveget felvesz
  • UPDATE, JAVÍTÁS! lecsavarozza a tappancsokat
  • a szemüveg tappancsai mellől a fogpiszkálóval kiszedi a koszt
  • a koszos fogpiszkálót megtörli a papírtörlőben
  • újra kiszedi a koszt - töröl - koszt szed....
  • a keret és a lencse találkozásától is eltávolítja, ami nem oda való
  • ha szükséges, meghúzza a csavarokat
  • a papírtörlőt összehajtja és kidobja
Meglepő dolgok tudnak ám előkerülni arról a kicsi helyről!
Akinek nincs szemüvege, annak van napszemüvege vagy úszószemüvege, vagy valamilyen védőszemüvege, úgyhogy szemüveg-takarításra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése