2015. szeptember 30., szerda

A turmixok reneszánsza

A smoothie-kat először nem értettem. Mi ez a nagy felhajtás körülöttük? Csak sima turmix, ami egy kicsit sűrűbb. Vagy babakaja. 
Egészen addig így voltam vele, amíg egyik reggel azt vettem észre, hogy a két napja vett őszibarackok elkezdtek rohamosan megbarnulni. Indulás előtt 5 perccel megenni már nem volt idő, szállítani nem lehetett, így összevágtam, raktam mellé kevés zabpelyhet és tejet, végül kis mákot szórtam bele. Zutty, bele a botmixer, pürésít, majd befőttesüvegbe tölt és be a táskába. Délután vettem elő, amikor az ebéd hatása már elmúlt, kezdtem megéhezni. Megittam, kikanalaztam - és jól laktam vele. Azóta gyakrabban készítek: délutáni nasinak, vacsora helyett, csomagolt reggelinek.

A legelső és eddig legfinomabb:
mákos-zabpelyhes barackturmix

Az őszi ízvilág:
1 fürt házi szőlő
2 szem körte
1 öntésnyi zabpehely
kevés mák

Minimalista őszi:
2 fürt házi szőlő
1 kisebb alma
1 öntésnyi zabpehely

Őszi - dióval bolondítva:
2 fürt házi szóló
1 körte
1 öntésnyi zabpehely
1 kisebb marék dió

2 összetevőből is finom:
2 fürt házi szőlő
egy marék dió

Vacsorapótló joghurtos extra sűrű (3 személyre):
1 szem alma
2 db kisebb körte
2-3 kisebb zöld héjú őszibarack
1 öntésnyi zabpehely
1 kis pohár joghurt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése