2015. október 28., szerda

Utcabáli ékszerek

Az Angyalföldi utcabálon eddig mindig remek kézműves foglalkozásokkal találkoztam. Fontam már ott több kosarat, kötöttem kis könyvet, dekupázsoltam vászontáskát
Ebben az évben azonban túl hideg lett, nem volt kedvem a nedves vesszőkkel fagyoskodni és összevizezni magam egy kicsi marokkosárért, meg épp besokalltam az otthon lévő, egymásba nem tehető kicsi kosaraktól. Így kötöttem ki idén az ékszerkészítő asztalnál, ahol falapokra virágos szalvétát dekupázsolva romantikus fülbevalók készültek. Aztán amíg száradt, addig memóriadrótra fűztem gyöngy karkötőket - ajándékba.
Hogy a fülbevalókból szett legyen, kértem még egy falapot, ebből medál készült, aztán nyakláncalap is előkerült, így még a rendezvényen teljes lett a készlet. Hogy megtartom-e, vagy elajándékozom, még kérdés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése