2016. február 26., péntek

Összhang

Tegnap bevásároltunk Férjjel. Ez nem esemény, és nem kerülne ide, ha nem történt volna az, ami. De megtörtént, úgyhogy egy boldogságmorzsánál több, önálló bejegyzés lett belőle.

A boltok akciós, közeli szavatossági idő vagy szépséghiba miatt akciós termékeit gyakorta megnézzük. Én éppen visszaraktam pár dolgot, amit mégsem vettünk meg, Férj addig elkezdett sorban állni és a szalagra tenni a dolgokat. Az akciós kosár a szalag elején volt. Mikor visszaértem, megnéztem, és kérdeztem Férjet:
 - Nem cseréljük le az 1 db csokinkat 2 db ugyanolyan akciósra?
 - De igen - mutatta Férj a már szalagon lévő 2 csokit.
 - Nem veszünk teát? - kérdeztem tovább Férjet, kezemben egy teával.
 - Én már vettem egyet a melóba, ha akarsz otthonra is, akkor jöhet még egy - emelte fel az ugyanolyan teásdobozt a szalagról.
Ekkor már mosolyogtam, és arra gondoltam, hogy de jó, hogy ő a Férjem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése