2017. április 10., hétfő

Sárga kacsa

A sárga kacsa utolsó pillanatban készült még karácsonyi ajándéknak, de akár húsvéti ajándék vagy dekoráció is lehet belőle. A minta kivételesen könyvből van, de azért nem teljesen a könyv alapján varrtam.
Régóta áll a polcon az Ötletes filcállatok című kötet, ami túlélte a kreatív könyveim selejtezését, nem annyira a kötetben szereplő mintadarabok és leírások, hanem a sablonok miatt. Minden darab ugyanúgy készül, azaz filc, karton, vatta, ragasztó, és csak alig emelkednek ki a térből. Viszont a sablonokat nem szükséges nagyítani, egyben ráfértek a mintaívre, így akár rögtön lehet varrni a figurákat.
A sablon minden egyes darabját kétszer szabtam ki, majd összevarrtam, kifordítottam, kitömtem, textilfilccel szemet rajzoltam neki, és kész is lett. Így varrtam ezt a kacsát sárga, piros és kockás vászonból.

Nem lett a legtökéletesebb, vannak hibái, de a célszemély felismerte, és ez a lényeg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése