2009. szeptember 28., hétfő

Amíg beteg voltam - filcből varrtam

Az utóbbi időben eléggé mániám lett a filc. Hogy alapanyagként miket lehetne belőle alkotni. Készült már belőle fülbevaló és most karkötő is.
Amíg beteg voltam az újrahasznosítás jegyében műanyag palackból és filcből karkötőt varrtam. Ehhez a fél literes palackot felszeleteltem tetszőleges szélességű hengerekre, majd azokat keresztben elvágva csuklóra húzható alapom lett. Ez adta a karkötő alapját, a merevítést. Ollóval lehet finomítani a szélét, a késvágás adta sorjákat levágni vagy lekerekíteni a sarkát.
Aztán beborítottam filccel. Erre varrtam még további filcdarabkákból virágot, de lehet rátenni flittert, gyöngyöt, csak hímezve is szép lehet - a lehetőségeknek csak a fantázia szabhat határt.
Íme a prototípus:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése