2010. január 5., kedd

Karácsonyi visszaemlékezés - ajándékok

A karácsonyi ajándékokat nem szerettem volna előre közölni az érintettekkel, így egy kis retrospektív áttekintés az sk. ajándékokról:
1.) Festett bögrék karácsonyi teakeverékkel
A bögréket üvegfesték kontúrjával festettük, majd sütőben kiégettem, így mosogathatóvá vált. A bögrékbe pedig karácsonyi teakeverék került (szálas tea [fekete], őrölt fahéj, egész szegfűszeg, kandírozott narancs) sütőpapírcsomagokba, amit rafiával kötöttünk át. Sikerük volt, és a tea is iható a visszajelzések alapján. A festésnél a többes szám nem véletlen, ugyanis Férj is beszállt a bögredekorálásba!

2.) Munkatársi ajándékok
Főleg ékszerek: nyaklánc és hajbavaló. A zöldet szerető munkatársam szaténszalagra fűzött medált kapott, a vonatos lány pedig kalapgumira fűzött megagyöngyöket hajguminak.


3.) Sógornőm nyaklánca
Ez kicsit bonyolult volt, ugyanis eredetileg egy gyöngyszalagot fűztem neki. Pont el is készültem vele, aztán nem feküdt szépen a nyakban... Így elajándékozhatatlanná vált. Jött a hirtelen ötlet: új nyaklánc. Így egy tűzzománc medált kapott, amit még a Millenárison készítettem ősszel, most pedig láncot kapott, és kapcsot varrtam rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése