2010. január 4., hétfő

Ezt olvastam 2009-ben

A lista nem teljes, de nagyjából ezeket olvastam 2009-ben:

22) Luisa May Alcott: Jo néni kincsesládája (nagyon aranyos történetek a karácsonykor megszólaló lóról és a történetét elmesélő varrótűről. Olyan fotelbebújós, kellemes olvasmány egy szép világról, amit olyan jó olvasni, hogy hetente csak 1 történetet olvasok belőle, így maradt 2010-re is :-)
21) Lázár Ervin: Napló (a befejezése 2010-re maradt)
20) Audrey Niffenegger: Az időutazó felesége (mégiscsak könyvtárosról szól, az utolsó oldalakat pedig már 2010-ben olvastam...)
19) Taxner-Tóth Ernő: A Brontë-nővérek világa (a fikció után a valóság)
18) Syrie James: Charlotte Brontë titkos naplója (kis könnyed fikció a híres angol papkisasszonyokról)
17) Jean Webster: Erre csak Patty képes (Nyakigláb apó és Kedves Ellenségem! nagyon jó volt, kíváncsi lettem további műveire)
16) Jean Webster: Patty a kollégiumban (sikerült előbb a 2. kötetet olvasnom...)
15) Gerlóczy Márton: Igazolt hiányzás (bár inkább csak olvasgatom, lassan haladok benne; félbe is hagytam "Mr. Tökéletes"-t...)
14) Wass Albert: A funtineli boszorkány (már sokat hallottam róla, így kíváncsi lettem)
13) Gerlóczy Márton: A csemegepultos naplója (egy kis kortárs magyar)
12) Luisa May Alcott - Altay Margit: Régimódi kisasszony (igazi vadromantikus lányregény, de néha szükségem van rá)
11) Szép Ernő: Lila ákác (még egyetemi tartozás)
8-10) J. R. R. Tolkien: A Gyűrűk Ura 1. A Gyűrű szövetsége, 2. A két torony, 3. A király visszatér (mert még csak az 1. filmet láttam, de hamarost megnézzük az összeset)
7) Lázár Ervin, Lázár Zsófia: Bogármese (kaptunk 2 jegyet a mesebalettre a MÜPÁ-ba és ezért)
6) C. S. Lewis: Az ezüst trón
5) C. S. Lewis: A Hajnalvándor útja
4) Tormay Cecile: A régi ház
3) Gary Chapman: Egymásra hangolva - az öt szeretetnyelv a házasságban
2) Syrie James: Jane Austen naplója
1) Debbie Macomber: Világítótorony út 16. (vajon miért is? ;-)

és amire nem emlékszem...

A lista érdekessége, hogy csak Lázár Ervin naplója és C. S. Lewis művei származnak az otthoni könyvespolcról, az összes többi kölcsön volt: Tolkien apóstól, a többi pedig könyvtári példány. A Jo néni kincsesládáját meg is vettem, de még a könyvtárit kezdtem olvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése