2010. augusztus 31., kedd

Zöld karkötő - javítva

Munkatársamnak, akinek a zöld filc virágot alkottam, készítettem filc karkötőt is. Azt is a vonaton, azt is rögtön átadtam, így fotó nem készült róla. Aztán szólt, hogy leesik a csuklójáról, varrjak rá kapcsot :-( Így visszakaptam, le lehetett fényképezni, és felkerülhet ide :-)
A kapcson sokáig gondolkoztam, hogyan lehetne: szalaggal, gyönggyel, gombbal...
És bevillant: korábban divat volt a mindenféle színes, apró fagyöngyökkel díszített hajgumi. Én is kaptam ilyet (másik) munkatársamtól, hogy hátha fel tudom használni. Elkezdtem a hajgumiról a fagyöngyöket kiszabadítani, és a Félkész ékszerek fiókban várják sorukat. Most 2 ilyen zöld fagyöngyből áll a kapocs az egyik oldalon, a másik oldalon pedig a karkötő hímzéséhez is felhasznált zöld hímzőfonalból képeztem hurkot.
Maga a karkötő amúgy filcből van, filc rátétekkel, és virág alakú flitterekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése