2010. október 5., kedd

0 szénhidrátos menü

Kényelmes vacsora, azaz inkább másnap ebéd a mi életgyakorlatunkban.
Végy egy anyát, aki a nagymamád kertjéből és egyéb helyekről mindenféle zöldséget szállít.
Végy egy lányt, aki esténként hazaérve ezeket már nem készíti el egyesével, darabonként, csak berakja a hűtőbe.
Végy egy férjet, aki a hűtőben mindezeket felfedezi, és minden nap elfogyaszt kb. 1 paprikát reggelire és szendvicsekbe.
Végy egy 2személyes háztartást, ahol még mindig rengeteg zöldség és finomság marad.
És vedd az időt. Ami alatt a kapott zöldségek kissé megfonnyadnak.
Mindezek ellen pedig végy pár csirkecombot. A továbbfonnyadást pedig gyorsítsd meg sütőben.
És kész is van a finom ebéd, vacsora, amiben még szénhidrát sincs :-)

Szóval vettem csirkecombot, kissé bevagdostam, ha volt otthon valamilyen sajtféle, tettem egy keveset belőle a bőre alá, majd körédaraboltam, -karikáztam a kissé megfonnyadt vagy friss zöldségeket (cukkini, padlizsán, paprika, paradicsom, épp mi volt) megszórtam kevés fűszerrel, sóval, aláöntöttem 2 pohár vizet és betoltam a sütőbe, egy jó 2 órára. És kész a menü. A hús adott, mivel csirkecomb sült, a köret adott, mivel a tepsit teleraktam zöldségekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése