2011. április 15., péntek

El nem hervadó virágok

Tavasz van, nyílnak a virágok, csiripelnek a madarak, zöldell a fű, feléledt a természet.
A lelkészünk köszöntött egy istentisztelet elején azzal, hogy őt a tavasz és a megújulás mindig arra emlékezteti, hogy Istennel és Istennél mindig van újrakezdés. Nekem pedig ezekről az el nem hervadó virágokról jutott eszembe Isten el nem múló szeretete.
És a kreatívságok, amik erre fognak emlékeztetni:
fehér organzából - karikásan
fehér organzából - szirmokkal
fehér organzából - maradékból, masnisan

színes filcből - Tildásan
Az elnevezésem kicsit magyarázatra szorul, mert a virág maga nem lett túl tildás, de mégis az, ugyanis ugyanúgy varrtam a filcet, mint az organzarózsát, de az anyag jellege miatt teljesen eltérő lett a két virág. A levele pedig dundi.
színes filcből - korongokból 
színes filcből - rózsásan

Sokat gondolkoztam azon, hogy lehetne őket úgy megoldani, hogy ugyanazt a virágot kitűzőként és hajcsatként is lehessen hordani. Először patentot varrtam volna a hátuljukra, amivel vagy kitűzőalapra vagy a csatra vagy hajgumira patentolom őket. Végül egy cérnafület kaptak, ezzel tudom cserélni a csaton, de nem zavaró kitűzéskor sem.
Egyelőre organzából csak fehérek születtek, mivel a bordó anyag még lányszobámban figyel, az IKEÁ-ban pedig nem volt akciós organza, de lesznek még színesebbek is szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése