2011. június 17., péntek

A vasutasok értékelik, ha gyöngyöt fűzök

... de tényleg!
Szerda este elkezdtem fűzni egy gyöngyszalagot az egyik munkatársamnak, így kikerült a táskámból az éppen aktuálisan olvasott könyv, helyére pedig bekerült 2 kis fémdoboz egy vászonszatyorban - azaz a gyöngyfűzés kellékei. Aztán a vonaton fűztem: csütörtök reggel, csütörtök délután és péntek reggel.
A vasutasok pedig örültek neki:
Csütörtök este épp egy visszaöltésben voltam, mikor jött a kalauz a bérletekért, de nem zavart meg, befejezhettem a mintát.
Péntek reggel a kalauznő vissza is jött megkérdezni, hogy mit csinálok, és mi készül.
A vonat pedig pont annyit állt a végállomás előtt, amennyi idő alatt a kapcsot rögzítettem a láncra.

És még a munkatársam is örült a nyakláncnak!
De fénykép sajnos nem készült... Kék lett, vegyítve vegyes, szürkés, halvány gyöngyökkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése