2012. november 10., szombat

I30

Hát ez is bekövetkezett, betöltöttem a 30-at nyár végén. Tavaly Férjnek volt több napos Á30 fesztiválja, így idén én következtem az I30-cal. A napjához közeli hétvégén épp esküvőn voltunk tanúk, meg mindenki nyaralt, így a fesztivál is tolódott. Aztán egy szeptemberi kedd este bringás vásárra indultunk a Ferenciektől a Fővám térre. De a bringás vásárig már nem jutottunk el. A fesztivál keretében ugyanis festést kaptam a Made by You-ban. Mikor beléptünk már ott vártak a barátaink és közösen festettünk :-)
A többiek mindenfélét alkottak: ceruza- és cukortartót, bögrét, én meg persze világítótornyot. Egy mini szusi tálra rajzolt férj tornyot, majd ezt festettem meg, hogy legyen mibe tenni a teából kiszedett filtert.
Az edényke még égetés előtt:
A szülinaphoz torta is jár, így a kapott csokigombócokból összeálló torta:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése