2012. december 21., péntek

Kancsónaptár

Barátnőmnek még mindig november végén van a születésnapja, ezért adott volt, hogy idén is adventi naptárat kapjon, már csak a formán kellett gondolkodni.
Eredetileg a korábban varrt párnahuzat zsebeit tervezetem megtöltetni, aztán egy beszélgetés során felmerült, hogy hiányzik háztartásukból egy kancsó, így ebbe kerültek a becsomagolt apró meglepetések, valamint ez lett a karácsonyi ajándéka, a 24. csomag is. A mindennapi meglepetéseket natúr csomagolópapírba bugyoláltam és piros szalagot kötöttem rájuk, majd filccel írtam rá a számokat. Egyszerűségükben is jól mutattak az üvegkancsóban.
Került bele:
  • horgolt virág (lehet és tudok horgolni a trolin, buszon, buszmegállóban is a vonat mellett)
  • organza virág
  • filc díszek
  • filc mini ajándéktasakok
  • karácsonyi receptfüzetek
  • ajándékkísérők
  • mandarin, narancs
  • teafilter
  • gyöngy karkötő
  • ...
Készült hozzá képeslap is, amin az ajándék használati utasítása szerepelt. A képen ennek terve látható. A végleges verzióban végül minden számot kiírtam külön négyzetre, valamint a hatos sarkára egy pici télapósapkát rajzoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése