2014. március 10., hétfő

A profi bloggerek...

...gyakran tesznek közzé bejegyzéseket.
Nem, nem csak havonta, vagy kéthetente, hanem mondjuk heti 2-3, de minimum heti 1 alkalommal van náluk új írás.
...mindig időszerű, aktuális témákról írnak.
 Márciusban tavaszi és virágos, esetleg húsvéti ötleteket tesznek közzé, nem egy régi karácsonyit.
...mindig készítenek fázisfotókat az alkotás folyamatáról, amit érdekes magyarázattal kísérnek.

Én nem vagyok profi, így nem jó irányú képekkel illusztrált, karácsonyi ötletet teszek közzé márciusban. De ha kicseréljük a csomagolópapírt, és valami vidám színes papírt használunk, akkor máris csomagolhatjuk hasonló módon a tavaszi, nyári ajándékokat is. Vagy leveles papírral az őszit.

Próbáltam én is profibb lenni legalább a fázisfotókban, de tőlem csak egy előtte és egy utána állapotfotóra jutotta, közben nem fényképeztem. De mit is? A kerek tárolót, amiben sálat szerettem volna ajándékozni. De annak túl nagy lett, így amíg megfelelő méretű ajándék nem kerül benne, mindenféle apróság tárolóhelye.
Előtte, a műanyag tetővel rendelkező, karton oldalú doboz:

Közben - fotó nélkül: csomagolópapírt ragasztottam rá tapétaragasztóval

Utána, a karácsonyi ajándékdoboz:
Új beszerzés: a dobozt anyóstól kaptam, a csomagolópapír újrahasznosított

Eredmény: kerek, viszonylag nagy ajándékdoboz, amit sütivel, horgolt ajándékkal lehet megtöltetni, addig pedig cérnatartó.

Ez azonban kicsit kilóg a kupaccsökkentő tervekből, mert több dobozt is kaptam hasonló céllal, és a 4-ből még csak 1-et ajándékoztam el. A maradék 3 egyelőre rendszerezőként funkcionál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése