2014. március 19., szerda

Feladatlistázó jegyzetfüzet

halogatóknak elfoglaltaknak

Szeretek listázni, mivel akkor tervezettebb a napom, kevésbé csúszok el. És megtanít strukturálni is. Ha kisebb részekre bontom a feladatot, jobban átlátom, és könnyebb elkezdeni is. Nem csak egy leküzdhetetlen nagy massza áll előttem, hanem apró részfeladatok, amik legyőzhetők! De még csak tanulom a listázást, és gyakran befut valami egyéb nagyon-sürgős-most-azonnal feladat is, ami borítja a rendszert. Így mindig van, ami toldódik.
Ezt egy időben hurcoltam magammal, azaz kihúztam a lapról, amivel készen voltam, és másnap reggel az előző napi lappal kezdtem.
Ha volt időm (vagy már nagyon sok összegyűlt), akkor átírtam, így az új lapra kerültek a hurcolt és az új feladatok is.
Valahogy egyik sem volt az igazi.
Erre született ez a jegyzetfüzet. Minden csíkra egy feladatot írok. Ha készen van, akkor nem áthúzom, hanem kitépem. Az üres helyre pedig írhatok új feladatokat. Ott marad a régi és az új egyben, és nem érzem magam kódexmásolónak sem.
 Kívülről nem olyan izgalmas: egy kis maradék csomagolópapír, karton és szalag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése