2015. december 3., csütörtök

Boltiból valami egyedi

Évek óta tervben van egy nagy világítótornyos mikulászokni elkészítése. Megvan a kép, az alapján lenne sablon is, de mindig volt fontosabb dolog, vagy valami, ami akkor épp annak tűnt. Szóval világítótornyos mikulászoknink még nincsen.
Barátnőm november végi születésnapjára azonban idén is összeállítottam neki egy adventi naptárat. Ebbe került valami hasonló. A KIK textildiszkontban találtam sima piros mikulászoknit olyan áron, ami a házi változatnak talán az anyagköltséget sem biztos, hogy fedezte volna. Azonban ez így még nem túl egyedi. Fogtam hát a jól bevált fehér filcet, kivágtam belőle a családtagok keresztneveinek kezdőbetűit, majd sima fércöltéssel felvarrtam a filc zoknira. Mindenkinek lett 1 névre szóló zoknija, nekem pedig 3 ajándékom az adventi naptárba.
Fénykép nincs, mert már elajándékoztam.
A naptár alapját ebben az évben egy fehér műanyag bevásárlókosár képezte, ebbe halmoztam a papír uzsonnástasakba csomagolt ajándékokat: magvak,édességek stb.
Tipp:
A betűket A/6-os méretű kockás négyzetrácsos papírra rajzoltam, így biztosan egyforma méretűek lettek, kevesebbet kellett vágni bennük. Sőt a lap mintája miatt könnyebb volt egyforma vastagságúra rajzolni a betűk szárait és talpait.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése