2021. január 4., hétfő

2020

 2020 nem volt egy szokványos év, annak indult, de nem lett az. Voltak benne nagy krízisek, de nagy örömök is.

Idén először:

  • fontam fonalat: kéziorsón és használtam rokkát, festettem gyapjút ételfestékkel
  • dolgoztunk otthonról hónapokig (de csak tavasszal, ősszel bejártunk minden nap)
  • hónapokig nem hagytuk el a kerületet
  • főztem gulyáslevest és készítettem csipetkét
  • használtam okostelefont rendszeresen, de még sim nélkül: fényképezésre, térképnek, hangoskönyv- és zenehallgatásra 
  • hónapokig nem voltunk múzeumban
  • vettem részt dartsversenyen
    és lettem második :-)
  • vágtam 5 cm-nél többet a hajamból 
  • lettem doktorné (bár hivatalosan se -né, se doktor, de Susan mindig így szólítja Mrs. Blythe-ot: doktorné, kedves)
  • műtötték anyukámat
  • bicikliztem az Őrségben
  • voltam:
    Csömörön
    Körmenden
    Lentiben
    a kiscelli altemplomban
    Törökszentmiklóson
    akadémiai üdülőben
    akadémiai székfoglalón
    egyszer offline, majd sokszor online molyos kézimunkaklubon
  • ha én nem is, de a telefonom volt Szlovéniában
  • újítottunk fel lakást: választottunk csempét, járólapot stb., vettünk biciklis csempét és raktam ki világítótornyot mozaikcsempéből
  • nemezeltem egész napokon keresztül, és lett selyem-nemez sálam, nemez táskám
  • repedt ki a kezem 
  • volt a férjem munkanélküli
  • lomtalanítottunk növényt
  • kaptam pénzt kézműves foglalkozásért és írásomért
  • nem vettem BKV-bérletet és egész decemberben bicikliztem
  • adtam postára 2 kg zoknit
  • végig vonattal otthonról hazajöttem: Gödöllőről Angyalföldre
  • sétáltam haza egy gurulós bőrönddel a Kiscelli Múzeumból
  • voltam egy héten belül két temetésen, mindezt karácsony előtt egy héttel 
  • egy húsvéti törvény miatt a férjem, majd egy őszi törvény miatt én is nyilatkoztam, hogy szeretnék-e továbbiakban ugyanott, de már nem közalkalmazottként dolgozni
Boldogságmorzsák

2020. január
  • sikeres védés és védésszervezés
  • kávézás a Dunaparkban

2020. február

  • Mátrafüred
    • halasztott libaebéd
    • ajándék forró csoki
    • saját medence
    • 3 nap: eső - hó - napsütés
    • felsétálni a Kékesre (térkép nélkül)
  • Mátra Múzeum
  • gyöngyösi torony
  • Derkó2020
  • akadémiai székfoglalón sütizni 

2020. március

  • kézműves foglalkozást vezetni
  • felrohanni a Kiscellibe és megnézni a kiállítást 
  • saját fonású-festésű fonalból horgolni
  • Somogyi-nap a Hagyományok Házában
  • befejezett karádi hímzés
  • csigalépcső
  • pizzarendelés
  • hogy van otthon egy csomó minden, tele a kamra
  • korábban hazavitt munkahelyi gép

2020. április

  • Esterházy-gulyás
  • hogy van teraszunk
  • otthoni munkaállomás - sok világítótoronnyal
  • befejezett hímzett zsák
 2020. május
  • fonalfestés, -fonás, -gombolyítás
  • karanténban csokit nyerni
  • műhelypumpa = motringoló
  • befejezett nagy hímzés = 1 karantén = 1 torony
2020. június
  • esti fagyizás a kertben
  • megemelt asztal a munkaállomásnál
  • katalógusszekrény
  • karanténban rejtvényt nyerni
  • Mosoly-lak apartman
  • hímzést befejezni
  • a fogkefék drámája
  • Mircivel meggyezni az udvaron

2020. július

  • dartsverseny
    • elnyúlt macska a padon
  • Ákos utca
  • dunakeszi Tőzeg-tavak partján ücsörögni
  • kitekerni Kistarcsára
    • toronytetkó a pusztában

2020. augusztus

  • Óbudai Kultéj
    • padlizsánkrémet kapni
    • tornyos neszesszert alkotni
    • ismerőssel találkozni
    • ajándékcsomagot nyerni :-)
  • Őrség
    • nyitott templom Szalafőn
    • macskatévé
    • tető a skanzenben
    • könyvtár Lentiben
      • menedék eső idején
      • világítótornyos dekor a gyerekkönyvtárban
    • kiállításmegnyitós sütizés Körmenden
  • sütis-kiállításmegnyitós-alkotós szülinap bringás nyaralás után

2020. szeptember

  • Nyárvarázs
  • kertvárosi kincskeresés
  • Folkudvaron és Nyitott Műhelyben alkotni
  • Rózsa Nap a Gül Baba türbénél
    • baklava, aseri, szendvicsek....
    • újabb világítótornyos henna

2020. október

  • nemezelni teljes napokat
  • múzeumozni a Műcsarnokban és a Szépművészetiben - bár maszkban
  • hogy van két szobánk
    • táborozás
    • hogy lett fűtésünk
  • áruháznyitás világítótornyos hennával és rántott hússal
  • csokibingó

2020. november

  • toronycsempe
  • Klári :-)

2020. december

  • szilveszteri hamburgervacsora 

Kézműves dolgokról most nem készítek összefoglaló bejegyzést, hanem majd az adott időszakhoz kapcsolódva teszem közzé őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése