2012. január 17., kedd

3 év csonkjaiból

2012 a változások és talán a döntések éve lesz. Októberben költözünk, így már elkezdtem gondolkozni, összeszedni és tudatosan csökkenteni a 3 év alatt felhalmozott dolgainkat. Mivel ez volt az utolsó karácsony ezen a helyen, az adventi koszorú, karácsonyfa és karácsonyi dekor elemei már bedobozolva várják az indulást. A szétszedett adventi koszorú alapanyagai is bekerültek a dobozba: parafadugót húztam a gyertyatüskére, összegyűjtöttem a drótokat, terméseket, masnikat, majd a maradék gyertyákat betettem a katalógusszekrény megfelelő fiókjába. Azaz csak betettem volna, abban ugyanis már nem volt hely, mivel 3 éve gyűjtögettem benne a maradék mécseseket, gyertyacsonkokat...
Így aztán fogtam egy nagyobb konzervdobozt, amiben vízfürdőben megolvasztottam az egész fiók tartalmát, majd tejesdobozokba öntöttem az olvadt viaszt, rövid dermedés után pedig keskeny gyertyákat állítottam bele, végül (miután megszilárdult) kiszabadítottam a papírból.
Az eredmény: 2 nagy alaktalan zacskó helyett 3 gyertyatömb, ami kisebb, szabályosabb, hasznosabb, valamint 1 kiürült fiók.

Bár a vékony gyertyákat már a kissé kihűlt viaszba állítottam, megolvadtak annyira, hogy állandóan fel- és eldőljenek a gyertyában, de Férj megoldotta, hogy a csipesszel fogott kanócok ne legyenek ferdék: a csipeszbe drótot fűztünk, amit vagy a doboz oldala vagy a szótárak a megfelelő magasságban és egyenesen tartottak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése