2012. április 2., hétfő

Hétvégi alkotás és majdnem alkotás

Pénteken hobbibolt nyílt napjának köszönhetően kipróbálhattam a patchwork technikát hungarocell tojáson, szombaton pedig mini virágcserépből húsvéti kosárkát készítettem.
Ezzel kiegészült az otthoni tavaszi-húsvéti dekorációk halma, ami csak ajándékokból áll, és péntek este kikerült a húsvéti dekoráció is: a virágzó ágra és néhány bútorfogantyúra felakasztottam a tojásokat, a vázát pedig körberaktam bárányokkal.
Aztán vasárnap is alkottam volna. De csak volna, mert
A szórólapon: hímes tojás és gyapjú nyuszi és bárány készítése.
A valóságban: tojásfestés temperával és gyapjúgalacsinok ragasztása kartonra technokollal...
Na ez ... Ez nagyon sok volt! A tojás ehetetlenné válik, a gyapjút pedig nemezelni kellene, hogy összeálljon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése