2013. november 7., csütörtök

Az Olvasás éjszakája

Az Olvasás Éjszakájáról részletesebb beszámolót a szakmázós blogon írtam, de a Kézművész Könyvkötészetnél kötött kis könyv mégsem oda, hanem a kreatív blogba tartozik.
Csak félig regisztráltam a könyvkötésre, azaz megnéztem az eseményt a Facebookon, jeleztem, hogy részt veszek, de nem találtam, hogy e-mailben is jelentkezni kellene. Ennek ellenére mégis befértem a csapatba, jókor voltam jó helyen. Még az elején mentünk, így befogadtak, és alábbi könyvet kötöttem: kék selyem borításban, dombornyomott mintával, szaténszalag könyvjelzővel.
Gyönyörű mintákból lehetett választani a könyv borítójára, talán az volt a legnehezebb munkafázis. Épp csak világítótorony nem volt, de indák, geometrikus minták, levelek, virágok, betűk...
És amíg ezt a könyvet kötöttem, Férj sem maradt tétlen: könyves fülbevalót vett nekem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése