2013. november 28., csütörtök

Hirtelen ötletből finom ebéd

Péntek este vettünk paprikát, mert akciós volt, hogy majd finom lecsó lesz belőle, de vasárnap mégsem erre vágytam, így az otthoni alapanyagokból rögtönöztem valamit. Valamit, ami nagyon finom lett.

Hozzávalók:
  • 10 dkg pirított darált hús
  • 2 dl bolti besamel szósz
  • tészta (épp copfocska)
  • fűszerek: szerecsendió, fehérbors, só
Odaraktam vizet forrni a tésztafőzéshez.
Kivettem a mélyhűtőből 10 dkg pirított darált húst.
A húst egy kis fazékban elkezdtem kiolvasztani. (Kevés vizet is öntöttem alá, hogy ne ragadjon le.)
Közben felforrt a tészta főzővize, így tettem bele egy kevés olajat és sót, majd beleborítottam a tésztát.
Amikor kiolvadt a hús, felöntöttem bolti besamel szósszal.
Fűszereztem: kevés szerecsendió, fehérbors, só.
Egyszer összeforraltam, addigra pont megfőtt a tészta, és hazaért az esőben tekerésben kissé megázott Férj is.

A szósz finoman sajtos volt, a tészta pont jó állagú, az egész ebéd pedig kellemesen meleg, míg kint egész nap esett az eső.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése